Обмін та повернення товару регулюється законодавством України, зокрема Законом про захист прав споживачів.
Покупець має право обміняти раніш придбаний товар на:
- аналогічний (цієї ж марки) з однаковою вартістю, якщо раніш придбаний виріб не влаштував покупця з причини того, що його не можливо використати за призначенням (габарити, форма, колір);
- товар однакової вартості;
- товар (товари) більшою вартістю. При цьому оплачується різниця вартості;
- товар меншою вартістю – інтернет-магазин може запропонувати:
- повернути різницю повністю здійснивши перерахунок на картку (комісії банку за рахунок покупця),
- отримати до виробу з меншою вартістю сертифікат-купон вартістю рівною різниці. Сертифікат-купон використовується при наступному замовленні, з отриманням додаткової знижки в розмірі 5%.
При повернені/обміні видається новий гарантійний лист, в якому встановлюється строк гарантії з наступного дня, від дати відправки.
Обмін/повернення товару належної якості
Проводиться протягом 14 днів від дня купівлі при умові:
- не використання;
- збереження товарного вигляду (коробка; ярлики);
- збереження документації, отриманої при купівлі (гарантійний талон, інструкція по експлуатації);
- наявності товарного чеку.
Якщо при купівлі було отримано подарунок – повертається такий товар разом з подарунком, й умови повернення застосовуються й до подарунку.
В разі обміну чи повернення виробу належної якості, покупець сплачує транспортні витрати.
Обмін чи повернення товару не належної якості
Обмін чи повернення виробу з виявленим в процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком) відбувається виключно в межах гарантійного строку, вказаного в відповідній документації.
Покупець має право:
- пропорційного зменшення ціни. Магазин компенсує невикористаний період експлуатації (різниця між заявленим гарантійним періодом й строком використання (рахується день покупки +3 дня). Сума до виплати = сума купівлі * (гарантійний строк - кількість днів від купівлі +3)/ гарантійний строк;
- безкоштовного усунення недоліків;
- компенсації витрат на усунення недоліків, якщо такі витрати не перевищують 50% вартості виробу й підтверджуються висновком експерта;
- заміни товару на аналогічний.
В разі виникнення проблем при користуванні, просимо попередньо впевнитись, що ви повністю ознайомились з інструкцією з експлуатації, притримувались правил користування, не лізли самостійно в робочі механізми, приховані корпусом.
Якщо в результаті проведеної експертизи виробу - встановлено, що його недоліки виникли з вини Покупця, Магазин не обмінює й не компенсує зіпсований Вами виріб, а має право вимагати компенсацію експертизи й доставки, якщо така проводилась за рахунок інтернет-магазину.
Доставка товару вагою до 5 кг (в фірмовому пакуванні), з виявленим в процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком), відбувається за рахунок покупця.