Обмін та повернення товару регулюється законодавством України, зокрема Законом про захист прав споживачів.

Покупець має право обміняти раніш придбаний товар на:

  • аналогічний (цієї ж марки) з однаковою вартістю, якщо раніш придбаний виріб  не влаштував покупця з причини того, що його не можливо використати за призначенням (габарити, форма, колір);
  • товар однакової вартості;
  • товар (товари) більшою вартістю.  При цьому оплачується  різниця вартості;
  • товар меншою вартістю – інтернет-магазин може запропонувати:
  1.  повернути різницю повністю здійснивши перерахунок на картку (комісії банку за рахунок покупця),
  2. отримати до виробу з меншою вартістю сертифікат-купон вартістю рівною різниці.  Сертифікат-купон використовується при наступному замовленні, з отриманням додаткової знижки  в розмірі 5%.

При повернені/обміні видається новий гарантійний лист, в якому встановлюється строк гарантії з наступного дня, від дати відправки.

Обмін/повернення товару належної якості

Проводиться протягом 14 днів від дня купівлі при умові:

  • не використання;
  • збереження товарного вигляду (коробка; ярлики);
  • збереження документації, отриманої при купівлі (гарантійний талон, інструкція по експлуатації);
  • наявності товарного чеку.

Якщо при купівлі було отримано подарунок – повертається такий товар разом з  подарунком, й умови повернення застосовуються й до подарунку.

В разі обміну чи повернення виробу належної якості, покупець сплачує транспортні витрати.

Обмін чи повернення товару не належної якості

Обмін чи повернення виробу з виявленим в процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком) відбувається виключно в межах гарантійного строку, вказаного в відповідній  документації.

Покупець має право:

- пропорційного зменшення ціни.  Магазин компенсує невикористаний період експлуатації (різниця між заявленим гарантійним періодом й строком використання (рахується день покупки +3 дня). Сума до виплати = сума купівлі * (гарантійний строк - кількість днів від купівлі +3)/ гарантійний строк;

- безкоштовного усунення  недоліків;

- компенсації витрат на усунення недоліків, якщо такі витрати не перевищують 50% вартості виробу й підтверджуються висновком експерта;

- заміни товару на аналогічний.

В разі виникнення проблем при користуванні, просимо попередньо впевнитись, що ви повністю ознайомились з інструкцією з експлуатації, притримувались правил користування, не лізли самостійно в робочі механізми, приховані корпусом.

Якщо в результаті проведеної  експертизи виробу  - встановлено, що його недоліки виникли з вини Покупця, Магазин не обмінює й не компенсує зіпсований Вами виріб, а має право вимагати компенсацію експертизи й доставки, якщо така проводилась за рахунок інтернет-магазину.

Доставка товару вагою до 5 кг (в фірмовому пакуванні), з виявленим в процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком), відбувається за рахунок покупця.