Якщо обслуговування вашої системи автополиву проводилося на регулярній основі, якщо ви не намагалися заощадити, укладаючи договори з перевіреними професійними компаніями, фахівці яких постійно моніторили роботу вашого обладнання, ремонт системи міг виконуватися виключно в форс-мажорних ситуаціях при критичному збої обладнання або механічному пошкодженні окремих елементів .

Як правило, капітальний ремонт необхідний виключно при повному зносі окремих елементів, що в сучасних реаліях становить часовий проміжок в 5-10 років. В основному причиною ремонту стає нехтування власниками систем елементарних вимог обслуговування та технічного сервісу. Більшість з них просто не розуміють, що сервісне обслуговування в підсумку обходиться набагато дешевше, ніж повноцінний ремонт із заміною елементів, що вийшли з ладу.

Основні категорії ремонту

Фахівці виділяють дві основні причини, які вимагають проведення технічних ремонтних робіт з комплексами для автополиву. До них відносять:

  • Ремонт систем автоматичного поливу, пов'язаний з усуненням проблем при механічних пошкодженнях.

Основна причина механічних поломок – людський фактор. Зазвичай при догляді за ділянкою – покіс газону, наприклад, газонокосарка пошкоджує дощовики або форсунки. Звичайна людина може мимоволі наступити на ці елементи і випадково вивести їх з ладу. Пошкоджені дощовики та форсунки полагодити на місці практично неможливо, тому, доводиться виконувати ремонт з повною заміною даних елементів.

  • Проблеми з відмовою систем автополиву при непрофесійному монтажі, несвоєчасному обслуговуванні та інших факторах.

Основний фактор, який є причиною виходу системи з ладу, це гідроудар. Точніше сказати – це невірно проведені розрахунки при проектуванні системи, що призводять до закупівлі і монтажу елементів і вузлів, технічні характеристики яких не відповідають запланованим навантаженням.

Гідроудари призводять до виходу не тільки дощовиків, клапанів і форсунок, але і є причиною порушення герметичності з'єднань труб з окремими вузлами і механізмами.

Крім того, у вашій системі, спланованою непрофесійними фахівцями, можуть спостерігатися перебої в подачі води, які є наслідком неправильної технології монтажу автополиву. Зокрема, головний контролер у приямку біля насосної станції може піддаватися постійному впливу вологи, внаслідок чого починаються процеси окислення контактів.

Недотримання глибини прокладення труб може призвести до того, що при сильних морозах матеріал може промерзнути і потріскатися. Всі кабелі в обов'язковому порядку поміщаються в гофру, щоб уникнути їх пошкодження. В іншому випадку, контролер не зможе керувати функціоналом системи автополиву.

Інші фактори

Ремонт систем автополиву може знадобитися і в інших випадках, серед них фахівці відзначають:

  • Проблеми з насосним обладнання.
  • Пошкодження труб.
  • Коротке замикання в мережі, що виводить контролер з ладу і тому подібне.

Насправді практично всі вищезазначені фактори можна мінімізувати і усунути, якщо ви вчасно здійснюєте технічне обслуговування і моніторинг системи автополиву. Дуже важливо вибрати надійну і професійну компанію, яка не лише займається продажем систем зрошення, але також виконує повний спектр робіт із сервісного обслуговування.

Фахівці таких компаній мають достатню кваліфікацію для вирішення будь-яких проблем в експлуатації ваших систем. Вони спочатку проектують автополив з урахуванням всіх вимог замовника, використовуючи виключно якісні матеріали та обладнання.